Verhuren

Stichting Enoa biedt een aangepaste rolstoelbus aan voor verhuur. Dit is een bus waarin plek is voor één of meerdere rolstoelen en een aantal (opklapbare) zitplaatsen voor mensen zonder rolstoel. De rolstoelbus is uitgerust met een lift en een systeem om rolstoelen vast te zetten.

Beschikbaarheid

De rolstoelbus is het hele jaar door te huur. Het is mogelijk om de bus te huren vanaf 1 uur per keer. Maar het is ook mogelijk om de bus voor een dagdeel, hele dag, meerdere dagen of zelfs een week te huren.

Kosten

De rolstoelbus wordt verhuurd voor €4,- per uur oftewel €1,- per kwartier, met een maximum van €40,- per dag. Hiernaast is er nog een starttarief van €2,50 per keer en rekenen we €0,12 per gereden kilometer. Daarnaast moet de huurder zelf de bus aftanken voor eigen rekening.

Huren

Om de bus te kunnen huren kunt u een reservering plaatsen door ons te mailen of het contactformulier in te vullen. Hierop kunt u dan de gewenste begin en eind datum en tijd vermelden.

Ook is het mogelijk om een reservering te plaatsen via de site van MyWheels.

Omdat we deze bus gebruiken en samenwerking met de STZDB kan het soms even duren voordat we de reservering definitief kunnen bevestigen. Het is daarom ook noodzakelijk om minimaal 24 uur van tevoren een reserveringsverzoek te doen. En voor gebruik op zondag en maandag kunt u uiterlijk reserveren tot de vrijdag daarvoor om 12.00.

Wanneer een reservering bevestigd is, hebben we specifieke informatie van u nodig zoals een kopie van het rijbewijs van de persoon die rijdt. En gegevens om te kunnen factureren.

Vlak voordat u de bus daadwerkelijk gaat gebruiken volgt nog een instructie per e-mail met het praktische informatie over het ophalen en het gebruik van de bus.

Reserveer de rolstoelbus hier!