Verhuren

Stichting Enoa biedt een aangepaste rolstoelbus aan voor verhuur. Dit is een bus waarin plek is voor één of meerdere rolstoelen en een aantal (opklapbare) zitplaatsen voor mensen zonder rolstoel. De rolstoelbus is uitgerust met een lift en een systeem om rolstoelen vast te zetten.

Beschikbaarheid

De rolstoelbus is het hele jaar door te huur. Het is mogelijk om de bus te huren vanaf 1 uur per keer. Maar het is ook mogelijk om de bus voor een dagdeel, hele dag, meerdere dagen of zelfs een week te huren.

Kosten

De rolstoelbus wordt verhuurd voor €4,- per uur oftewel €1,- per kwartier, met een maximum van €40,- per dag. Hiernaast is er nog een starttarief van €2,50 per keer en rekenen we €0,12 per gereden kilometer. Daarnaast moet de huurder zelf de bus aftanken voor eigen rekening.

Huren

Om de bus te kunnen huren kunt u een reservering plaatsen door ons te mailen of het contactformulier in te vullen. Hierop kunt u dan de gewenste begin en eind datum en tijd vermelden.

De reservering dient waar mogelijk drie weken of langer voor de gewenste datum te worden aangevraagd. Daar waar dit niet mogelijk is kan dit alsnog op kortere termijn. Hiervoor geldt een termijn van minimaal 24 uur. Voor reserveringsverzoeken voor zaterdag, zondag en maandag geldt dat deze uiterlijk om 11.00 op de voorafgaande vrijdag kunnen worden gedaan.

Wanneer een reservering bevestigd is, hebben we specifieke informatie van u nodig zoals een kopie van het rijbewijs van de persoon die rijdt. En gegevens om te kunnen factureren. Ook moet er voordat de bus gebruikt kan worden een proefrit gemaakt worden, zodat we de bus met een gerust hart kunnen meegeven.

Boek hier

Wil je een rolstoelbus huren? Vul dan onderstaand formulier in.

Reserveer de rolstoelbus hier!"> Reserveer de rolstoelbus hier!